Summa sidvisningar

torsdag 21 juli 2011

Regn..

Sitter med min dotter och myser medan regnet öser ner ute.
Vad ska man göra om inte mysa en sådan dag som denna? Jag älskar när det regnar och man slipper gå ut då man kan vara inne och bara vara..
Dettta att bara vara är något vi alla behöver ibland!
Det finns saker inne som behöver göras, och om man väljer en bra bok istället för att pyssla omkring så går det också bra, det är vad jag helst gör.. :-)

Det sägs att det snart ska bli semester, vilket vi ser fram emot, och då hoppas vi på bra väder! Inte vill man vara på Ölandsdjurpark och regnet öser ner!
Det är tur att man har mediciner som gör att jag orkar följa med.
Men jag börjar bli trött på mediciner!!

Jag vill inte äta mer mediciner, men om man ska överleva och leva ett mer normalt liv så måste jag tyvärr göra det.
Min bok som är på kapitel1.se har snart 600 läsare!?! Helt otroligt! Jag är glad att så många lästa den!
Tack till er alla som läst den!

Nu ska jag ta tag i en rastlös unge och hjälpa henne städa upp i rummet, ser ut som en tornado hade svept över hennes rum.

Trots allt regn hoppas jag att ni har det gott!

Vi Ses!!

// Krister

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar