Summa sidvisningar

torsdag 14 juli 2011

Mycket som händer

Nu tycker jag det är mycket som händer runt mig.
Jag har publicerat hela min bok på kapitel1.se och det har fått ganska stor uppmärksamhet, just nu är det nästan 420 som läst den!
Vilket gör mig jätteglad då det är en tävling om ett kontrakt med piratförlaget! Så jag hoppas att siffrororna stiger och att folk lämnar betyg, så att jag kan vinna ett kontrakt så boken kommer ut!
Jag ska ändå skicka iväg manuset igen till ett annat förlag, jag ger mig inte!
Jag fick tillbaka mitt manus från Forma books där dom skrev att dom inte kunde ge ut boken. Där var det punkt.

Det stod inget mer! Va!? Jag trodde i alla fall att man kunde få en bedömning om varför, men så var inte fallet.
Det är bara att gilla läget!

Sedan igår var jag ute ur lägenheten för första gången på länge. Vi var på bio jag och min fru och hennes son sedan tidigare förhållande, vi var och såg den sista delen Harry Potter! Den var den bästa delen av dom alla! Den måste ni bara se!
Sen gick vi och köpte en kopp kaffe som vi drack medan vi gick från bion till bussen, så det blev en liten promenad, det gick sakta men jag gick lite i alla fall! :-)

Men nu får jag sota för det. Jag är så stel och känner mig helt utpumpad på energi. Men det var det värt! Nu om någon dag ska jag åka till Lund och träffa en vän som jag har träffat på xboxet sedan en bra tid tillbaka så han ska visa mig endel saker om xboxet som jag inte vet. Jag är sådan att man måste visa mig när det gäller tekniska saker.
Så det ser jag fram emot.

Sen ska jag träffa min vän Per, blir nog nästa vecka. Ska höra om vi ska hyra en film hemma hos honom så vi kan ligga i soffan där och slappna av, skulle passa mig bra. Vi får se vad som blir. Annars får vi hitta på något annat.

Jag har bestämt mig för att jag ska ta tag i mitt liv igen och sluta upp med att vara så isolerad! Jag kan bjuda hem folk också om det skulle vara så, bara jag träffar mina vänner som drastiskt har dragit sig undan min. Man vågar väl inte riktigt. Man vet inte vad man ska säga mm. Jag tycker det är konstigt men nu ser man vem som är kompis eller inte.

Nu ska jag dricka klart mitt kaffe och sen inte göra mer idag, jo kanske åka till Gamestop och köpa en del som fattades i headsetet jag köpte igår till xboxet. Jag trodde att jag skulle kunna använda det men då var det endel som inte var med som säljs separat! Kunde han inte sagt det när jag köpte den igår? Ja ja vi får se vad som händer idag i regnet.

Hoppas att alla har det gott!

Vi Ses!!

// Krister

2 kommentarer:

  1. Det är inte så lätt när man inte mår bra. Du gör så gott du kan(!!!) och dom vännerna som dragit sig undan för att du är sjuk...ja, dom kan man faktiskt vara utan! Herre jisses det är inget smittsamt du har!!! Härligt att höra att du har massa på G! Var rädd om dig!

    SvaraRadera
  2. Tack Jennie! Nej man tror ibland att man är smittobärare av något slag.. Men skit i det nu, nu går jag vidare! :-) Jag ska göra så gott jag kan med livet som jag lever nu, trots sjukdom mm.

    SvaraRadera