Summa sidvisningar

fredag 24 juni 2011

Glad Midsommar!

Jaha då är det midsommarafton igen då.
Jag måste säga att det går så otroligt fort! Jag tyckte det var förra månaden det var midsommarafton! Snacka om att det går fort.

Jag hoppas att alla får fira på det sätt ni vill!
Själv kommer jag sitta hemma ensam, när resten av familjen åker på marknad. Här i Malmö finns det en marknad med massor med stånd och karuseller. Vi var där förra året och det var jätteroligt. Men i år kommer jag inte orka med det, så jag firar det med att sitta hemma istället och hoppas att dom får det roligt.

Jag är inte bitter för det, jag tycker inte midsommar är något speciellt, så jag får göra något som jag tycker om istället.
Jag ska fortsätta skriva och göra efterforskningar, så mycket jag orkar i alla fall.

Hoppas alla får den dag dom vill ha! Ha det så gott mina vänner!

Vi ses!!

//Krister

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar