Summa sidvisningar

tisdag 7 juni 2011

För varmt..

Värme och mag-tarmsjukdomar går inte ihop!
Det finns inget värre än när det är varmt och man har jätteont i magen. När man redan inte vet vart man ska ta vägen så är det ännu jobbigare när magen gör ont.
Jag har aldrig tyckt om sommaren speciellt mycket, men det har ju sina orsaker sedan barndomen, men det är värmen mest som plågar mig.

Varför kan det aldrig vara lagom varmt? Det kunde hålla sig på 18-20 grader hela tiden. Då skulle jag vara nöjd, eller framför allt hela min kropp.

Nu är det så kvavt att man inte vill vara ute, men det spelar ingen roll, för jag ska ändå iväg och köpa bläckpatroner senare när frugan vaknat.
Jag måste skriva ut och skicka det så snabbt som det bara går. Och jag har bestämt mig för att köpa 2 färgpatroner till skrivaren direkt så har jag hemma.

Nu ska jag hälla i mig massor med vatten och lägga mig på soffan och njuta av fläckten som går på högvarv.

Hoppas att ni njuter av värmen! Även fast jag inte gör det så hoppas jag ändå att ni njuter!

Ha det gott mina vänner!

Vi Ses!!

//Krister

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar