Summa sidvisningar

söndag 5 juni 2011

Att släppa det gamla

Jag sitter här och önskar att livet skulle vara mycket lättare! Men jag får bara acceptera att så inte är fallet.
Jag är övertygad om att jag själv har valt mitt liv och mina utmaningar som livet ger mig, fast jag fattar inte hur dum jag kunde vara som just valde detta.
Just nu har jag en sämre period där piller är det enda som hjälper mig att leva någorlunda bra.

Jag ska senare idag skriva ut mitt manus "Dom kallar det maskrosbarn" och skicka det till olika förlag direkt på Tisdag. Imorgon är det ju röd dag.
Jag känner mig oerhört nöjd med resultatet och jag hoppas verkligen att ni kommer att få läsa vad jag har skrivit i bokform.

Samtidigt som jag gör detta så håller jag på med ett annat projekt, när det gäller skrivandet alltså, och jag är så himla nöjd av vad jag har skrivit.

Nu när jag skrivit klart det jobbiga så kanske jag kan släppa det. Man måste försöka släppa det som är gammalt och som håller oss med klor. Men det är inte det lättaste att släppa det som har varit! Hur ska man kunna göra det?
Man ska tänka på att det som har varit, har varit och man kan inte göra annat än att leva här och nu, så det ska jag försöka med nu.
Jag vet ju detta eftersom jag spår i kort, och har gjort i tio år snart, men det är ändå svårt att göra det som man rått andra att göra själv.

Ja vi får hoppas att man kommer att börja må bättre och att man kan se framtiden an. Lite spännande är det ju, eller hur? Man vet inte vad som händer och vart livetsstig leder oss. Men en sak kan jag tala om för er: det kommer bli bättre tillslut!

Jag hoppas att ni har det bra! Och är det något jag kan hjälpa till med så vet ni vart jag finns! Ni kan om inte annat maila mig på K.elb@spray.se så ska jag svara så fort jag kan. Tveka inte med att höra av er! Jag tycker bara det är roligt!
Ha det gott mina vänner!

Vi Ses!!

// Krister

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar