Summa sidvisningar

söndag 12 juni 2011

Lite pyssel..

Sitter här och väntar på att jag och Ida ska pyssla. Hon har feber nu och är seg, varför skulle hon komma undan när jag precis varit sjuk? Frugan börjar också visa symptom på att bli sjuk hon också och ligger och vilar nu innan jag däckar(av trötthet alltså).
Jag håller på att skriva så mycket jag orkar med. Fast det konstigaste är att jag skriver mycket bättre när det är kväll eller natt. Jag är mörkrädd så det är kanske därför som jag skriver bättre då?!
Ja jag vet inte, men senare i em ska jag lägga mig och gå upp när Ida ska lägga sig så jag kan sätta mig ner och skriva järnet.
Har utarbetat en annan historia som jag måste börja skriva om, jag gör det samtidigt som jag skriver på det andra.
"Maskrosbarn" är ju sedan ett bra tag sedan klart så nu kan jag släppa det bakom mig och se framåt och satsa på det andra jag skriver.

Hoppas bara nu att redaktören jag skrev med nappar på manuset och att ni kan köpa det som bok snart. Men det gör hon. Det är jag övertygad om att hon gör!
Jag såg nu att dom hade en omröstning i riksdagen om fas3 och att alliansen förlorade! Som jag fattar det så ska fas3 stoppas direkt och att dom som har blivit ut försäkrade nu ska få den ersättning som dom är berättigad.
Jag bara hoppas att det blir så!

Annars är det som vanligt här. Magen gör sig hörd hela tiden och det är även följder av det som känns. Tex så kommer febern när som helst, sen får jag så ont i leder och musklerna, som läkaren förklarade är vanligt när man har det jag har.
Hur kan leder och muskler ha något samband med magen? Det är jättekonstigt enligt mig. Sen är tröttheten väldigt vanligt också. Och det är väl det som märks mest för jag är oftast så himla trött.

Vi Ses!

// Krister

2 kommentarer:

  1. Ha de gott Kära Krister, väntar med spänd förväntan på boken...som du säger..klemklem. Kicki Wingstrand.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket min älskade vän Kicki! Hoppas att vi ses någon gång snart!
    Klem klem på dig ;-D

    SvaraRadera